Oferujemy kompleksową opiekę informatyczną indywidualnie skalkulowaną dla każdego klienta. Jesteśmy w stanie rozwiązać wszelkie problemy techniczne zarówno ze sprzętem, jak i oprogramowaniem, które mogą wystąpić u Państwa w firmie.
W ramach opieki informatycznej oferujemy:
- nadzorowanie pracy sieci komputerowych, serwerów i innych urządzeń,
- rozbudowę, modernizację istniejących sieci,
- wymianę i zakup nowego sprzętu,
- opiekę nad poprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji i systemów,
- archiwizację danych,
- instalację programów antywirusowych,
- usuwanie wirusów,
- instalację i konfigurację oprogramowania klienta,
- doradztwo techniczne, pomoc telefoniczną i mailową
- udzielanie pomocy przez zdalny dostęp do komputera
- bezpłatne aktualizacje na wszystkie programy EnterSoft na czas trwania umowy !
Koszty współpracy w zakresie opieki zależą m.in. od:
- ilości i rodzaju serwerów oraz usług na nich zainstalowanych
- ilości komputerów
- miesięcznej liczby godzin pracy
- częstości wizyt w Państwa firmie
- oczekiwanego czasu reakcji na usunięcie awarii
Podpisanie umowy na opiekę informatyczną pozwala skupić się na podstawowej działalności firmy, pozostawiając sprawy techniczne – sprzęt komputerowy, sieci, oprogramowanie naszej firmie.
Klienci z podpisaną umową na opiekę informatyczną w dowolnym wariancie nabywają w ramach trwania tej umowy prawo do zgłaszania potrzeb zmian w programach naszej produkcji oraz pierwszeństwa w tworzeniu nowych opcji i ulepszeń oraz bezpłatnych aktualizacji oprogramowania produkcji EnterSoft.
Opłaty i termin wykonania nowych funkcjonalności są każdorazowo ustalane indywidualnie i zależą od rodzaju posiadanej umowy na opiekę informatyczną.
Umowa ta będzie dla Państwa gwarancją terminowości naszych usług i krótkiego czasu reakcji na zgłoszenie.
Pomoc zdalna
Pomoc zdalna jest usługą oferowaną klientom, którzy podpisali z nami umowę na opiekę informatyczną i jednocześnie wyrazili zgodę na taką usługę zgodnie z wymogiem Ustawy o Prawie Telekomunikacyjnym
Dzięki tej usłudze, możemy rozwiązać problem zdalnie, bez konieczności wizyty w Państwa firmie, prowadząc Państwa przez telefon lub wykonując operacje na Państwa komputerze przez łącze internetowe (cała transmisja jest szyfrowana).
Główne zalety korzystania z pomocy zdalnej:
- szybkość – w zależności od rodzaju wybranej opcji opieki informatycznej – możliwa natychmiastowa reakcja na zgłoszony problem,
- oszczędność kosztów – w większości przypadków nie ma potrzeby zamawiania wizyty informatyka do siedziby firmy,
- bezpieczeństwo – połączenie jest szyfrowane
Operacje wykonywane przez nas są widoczne na Państwa monitorze. W zależności od konfiguracji po wyłączeniu programu nasz dostęp do Państwa komputera jest już niemożliwy.